Ska det här va en del av mitt liv ??

jag va me gulli och jasse i dag. och vi gick /åkte moppe till coop för att köpa godis. kl va typ runt havl 8 och jag stälde min moppe utanför med min hjälm hängandes på moppen.  när jag åkte ditt va jag på jätte bra humör och tänkte på hur fin liten stad jag bor i lungn och trygg. vi gick och shoppade los typ :) för godiset kosta bara 49 kr kilot. jag köpte för 22 kr men det vart gansk mycket ändå. sen när vi kom ut så gick dom i förväg eftersom att jag åkte mopppe. så jag blev ensam kvar där på parkeringen och när jag satt på mig hjälmen  kände jag den vidriga lukten av SNUS!! jag tog av mig hjälmen snabbt och kände i håret om det var nån snus där, men det var det inte sen kolla jag i hjälmen... och där på "nässkyddet" satt en äklig djävla snusprilla :(  , jag ville bara spyyyyyy!!!!. jag peta bort snuet och sate på mig hjälmen igen. och som tur är så går det att ta bort "nässkyddet" så jag slet bort det och kasta in den i moppen. jag var så DJÄVLA ARG (ursäkta språket men så va det) jag har lust att döda!!! jag hade presis fått hopp om lilla Flen men så händer det här. när jag berätta för jasse och gulli sa dom att det hade ståt nåra killar längra bort... vill inte säga nåra namn *HOST* PatrikÅbrinkOchCo*HOST* *HOST*.

men hallå grabbar hur djävla dumma i huvudet kan man vara ??? det är så djävla äkligt.
det e ju för fan MOBBING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

  hej jag heter cissi och jag är ett mobboffer.

ne skulle inte tro det tööööööntar. om ni tror att jag kommer tapa min självförtroände så kan ni glöma det :)
ni är ju barar avundsjuka idioter som försöker vara tuffa. men jag vill ba fråga en sak: va fick ni ut av det ?? det är bra att refkeltera över sånna hära saker så man vet om man värkligen ska göra om det lr inte.



för det här kanske är ett pris man får ta om man har stans snyggase moppe :)
det kommer ändå vara jag som står där uppe i slutet och bara tita mer på alla er anrda som är idioer :)
va ni än gör så kommer jag såt där stolt som en tupp.

men nåt positivt har jag väl fåt ur det här??
ja då :) jag kommer aldrig göra snusa. för att jag hatar värkligen den djävla luktem va det . bläää. men det känns som om den är kvar i näsaa, så äkligt. och jag ska häller aldirg vara i hopp med nån som snusar. blääääääääääääää.


asså ursäkat om det inte låter så faligt men asså testa och få nån annans snus i nyllet och kom tillbaka sen :) ha den bra DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0