Tebax till värkligheten

åå imorron e det till baka till värkligheten. :( igentligen skulle det ha varit i dag men jag va ju hos dockton i nyköping ( och blev lite drogad) så jag han inte till skolan (typ) heheh lr ja jag var ju hemma till bilden men jag hade inte åtit nån lunch så jag sket i att gå dit :) heheh det va ju ba sista lekionen  likom :) heheh

du kan läsa mer om min dag på www.chisha.bilddagboken.se 
heheh där lät jag nästan som om jag var värsta kändisen som alla vill veta allt om :) heheh men man kan väl få dörmma lite iblan occå :)

åååhhh just det vi ska ju skriva en novell imorron på en lekion ba :/ jag vet inte vad jag ska skriva om  bajsssss

temat ska vara kärlek <3 hehe jag ska nog skriva om kärkenen till nåra skor :) hehe

önska mig lycka till :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0