Lördag

:) den här dagen har varit en typ bra dag. det börja med att jag va och dansa kl 11. men slapa jag lite sen så har jag hjälpt mamma och thomas med köket, satte i ihop skåp. och mamma coch jag har blivit värds bästa på det :) sen vi sju gick vi till min moster (Sisko) och käka middag, grekisk. det va mycket gott. sen så satt vi där och snaka och dom dark lite (inte jag :) )  sen då ville dom blysna på musik, på "jag vill vara din, Margareta" och dansa. och dom höjde musiken och det blev värsta festen (OBS!! panjonärsfest) heheh. jag satt bara i sofan och skatta, och tog kort. sen så kom det 2 killar (i min ålder) ute på gatan och undrare vad dom skäde. Sisko ba "kom in". dom typ knaka på dörren men sen ville dom inte, när dom såg att det ba va 4 tokiga vuxsna heheh. vilket va väldigt tur för mig, för en av dom killarna va EH ( en jag har varit kär i). mycket pinsamnt :) heheh och jag hoppas värkligen värkligen VÄRKLIGEN att han inte såg mig. (och han inte ser det här ) jodå :/. 

det kanske komemr inte den bild senare. får se 

annars kolla www.chisha.bilddagboken.se  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0