Relion

sitter och ska skriva en uppsats om islam. och söker på google, och så kommer det fram en sida son heter "Sanningen om islam".

Sanningen om islam

Detta är en svensk portal om islam ur ett kristet evangeliskt perspektiv där vi kritiskt granskar religionen islam, Muhammed, koranen, hadith, ...
www.sanningenomislam.se/ - 19k - Cachad - Liknande sidor

jag ba, ja men det hät kanske e bra, dom jämför säkert islam med kristendom. så jag klicka på siden.
fast asså det va det inte, jag börjar med att läsa nån slags inledingn

"Det här är en evangeliskt kristen webbplats med syftet att nå ut till Sveriges kristna med information om islams sanna natur. Jag vänder mig också till Sveriges muslimer med det glada budskapet om frälsning, förlåtelse och fullständig upprättelse ifrån synd - genom Guds Son, Jesus Kristus, evig Fader och evig Gud. I och med denna webbplats har jag tagit mig an uppgiften att vara en väktare på muren (Jes. 62:6) som ropar och varnar, nu när Antikrists ande (1 Joh. 4:3) bryter fram."

jag tycker nog inte att det e så mcyket sanning om islam här lr?? och enligt isalm var inte jeusus guds son bara en profet.  

sen står det lite längre ner på sidan : 
Kliv över på vinnarens sida. Kliv över på Jesus sida. 
ofta liksom !!!!!!!
tönt heheh 
jag ba undrar... va e det för sida

och så e det en rubrik som det står: "domedagen är här 2017"  
och under rubriken är det masser om varför GUD (asså den kristna) ska  typ förgöra sverige. han (vet inte vem) vill att vi ska bära korset som våran symbol  och LYDA honom. och så lite mer dynga. 


En sista varning till Sverige

Herren ser till ett land som inte längre bär frukt. Landet är Sverige. Landet har länge burit fram välstånd och varit en välsignelse för många andra folk. Därför kommer Herren inte att förgöra landet, men landet går in under Guds dom och det innebär krig, svält och kaos.

Herren vill upprätta landet, få landet att växa i rättfärdighet, i gudsfruktan och i nåd. Förlåtelse kommer att känneteckna landets invånare, för mycket ska göras mot nationen i ondskans tecken.

Jag vill ha ett folk som är redo att bära korset som sin symbol. Jag vill ha en nation som inte är rädd för omvärlden, utan lyder Mig och välsignar den. Jag vill se en nation som inte längre bär våldets sigill, utan ägnar sig åt att skapa fred. Många kommer att förgöras och gå förlorade, men ur detta så söker Herren en ny generation av människor, svenskar, som vill vara skörderedskap i jordens alla hörn.

Hör Mina barn. År 2017 är året då olyckan ska dra fram över ert land. Ni har nu hört profetens röst som kallar er till omvändelse. Om ni omvänder er ska Han höra er röst och förlåta era synder och rena ert land från orättfärdighet, men om ni kvarstår i er synd, skall olyckan drabba er som Jag sagt.

Nu börjar en tid av oro, en tid av ångest, en tid av nöd. Rannsaka därför er själva och omvänd er. Jag står redo att förlåta allt som ni har sagt, gjort och kommer att göra.

"När du är i nöd och allt detta händer dig i kommande dagar, skall du vända om till HERREN, din Gud, och lyda hans röst. Ty en barmhärtig Gud är HERREN, din Gud. Han skall inte överge dig eller förgöra dig. Han skall inte glömma det förbund han med ed har ingått med dina fäder" (5 Mos. 4:30-31).

Framburen av: Peter Johansson, 4:e juli 2006

 

asså det e därför jag INTE är kristen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag tycker att allt e ba ren DYNGA

och sen sist men inte minst så kan man sänka pengar för att kunna, rent ut sagt utrota Islam typ

Stöd Sanningen om islam!
Om du stödjer Sanningen om islam kommer pengarna att användas till att politiskt marginalisera islam. Pengarna ska användas till kristna politiker som söker Faderns hjärta. En ny regering och en ny riksdag med kristna värderingar ska besätta landet från topp till tå. Vill du stödja detta? Sätt då in pengar på vårt konto via PayPal här nedan.

Gud välsigne dig.



hahahahh bajsa på er ba

www.sanningenomislam.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0