söndag

Idag har jag inte gjort så mcyket menst slapat typ. kollat på tv och plugga lite manus.
jag ska ju spela adrian i pjäsen en ö i vallhall det ska bli kul och spännande. efter som att adrian e inte alls som jag och så . adrian är stinas ( ranya) och Pärras (Wayra) SOTREBOR ju. jag e inte en storebor jag har ingen heller( ba en halv  heheh ) . men det här ser jag bara som en rolig utmaning efter som jag att jag inte e sån så får ju jag typ utvälkas och bli sån.. om du förstår va jag mennar. jag kan min långa monolog i alla fall nu. typ. heheh
jaja nnu ska jag sova för jag e trött och ska ha bajs spanska hörförståelse prov skaimoj i morron :( jajja go natt och önska mig lycka till

puss på di

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0