Dawson's Creek :)

JAg ba älskar Dawsons Creek :) mitt favvo program just nu, det går kl 15 varge vardag på 4:an.
som ni kankse ser så har jag lagt upp them låten där uppe ^ i just love it
Dawsons Creek handare om den kille i typ 18 års ålern som bor vid en flod (creek) och heter Dawson. Dawson är mycket film inspererad och men han vet inte om det är just det han vill göra i framtiden. Serien handlar om Dawson, Joye (EX flickvän) Peisy (vet inte här det stavas), Jen, Jack, mfl :)

som ni kanske vet så e ju inte jag värdsbäst på att skriva, det är därför jag inte bärättar så mycket om vad det handalr om för ni kommer ba missförstå då :/ heheh

jag e en missförståd mänska, 

Kommentarer
Postat av: Linn

Du låter så deppig där på slutet gumms. Du är bäst, okej? Tänk positivt: på onsdag är det äntligen drama! puss på dig, sötnos! :)

2008-01-27 @ 20:47:10
URL: http://linnastrom.blogg.se
Postat av: livetsomenrune

kolla in vår nya blogg som du säkert kommer gilla :)

2008-02-29 @ 23:27:24
URL: http://livetsomenrune.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0