Panic...

Det verkar inte som om det blir nån filmkväll i kväll i alla fall :( sandrqa är sjuk, och vi har typ ingen stans att vara.,.,
ja nu blir i alla fall mamma glad...

vet inte vad jag ska göra nu då, typ packa.... ja då blir min moster glad occå.,...
för på torsdag ska jag i alla fall till sääääääääääääälen med emma :D om hon kommer hem från paris, för när jag snackade med henne senast sa hon att hon inte ville hem xD vi får se :P

nu sitter jag ute på altanen och jäser i solen och lyssnar på alternativa vertioner av panic låtar <3 jag älskar dem :D de är så bra och snygga occå :D

at the disco <3
love this pic <3

innan jag gick och satte mig här på altan kollade jag på "mitt liv som hund", och den var bättre den här gången än förra gången jag såg den xD jag kanske förstog mer... och sen efter filmen kännde jag mig lycklig :P jag hoppade runt i mitt rum och dansade till panic :D

men nu ska jag sola lite go dag på er heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0