Jobbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Jag ska tydligen jobba imorron, så jag måste gå upp sjukt tidigt (för att vara lov) men jag hoppas att jag i alla fall får typ 20 min sovmorron, jag ska allstå upp kl 06.10, för jag skippar att fixa håret och så, jag känner att jag MÅSTE få sova lite mer än vanligt.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhh jag känner mig så JÄVLA sur just nu, jag vill inte jobba jag vill SOVAAAAAAAAAAAA!!!
men min pappa säger att om jag inte jobbar den här gången kommer jag kanske aldrig mer få nåt jobb på gunnebo

och det känns ju lite jobbit occå att jag måste jobba med julia, för jag känner henne inte (och jag är inte bäst på att börja en konversation med någon som jag inte känner)
men men jag får ju pengar för skiten!!

jaja go natt
vi ses!!

<3 // your C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0