om jag kunnde drömma

jag är helt fast, jag har sutlit och läst om jag kunde dörmma hela dagen idag.

jag började redan vid fruckost sen har jag ba tagit en paus när jag åkte till pappa och när jag åt och nu då XD hehhe
och jag är så nöjt över mig själv att jag har läst lyckast läsa halva boken på ba en och en halv dag :D första gången lix :D

jag är helt fast, jag tänker på den hela tiden, men jag läser inte boken som normala människor... jag lyssnar på den på ENGELSKA och läster boken samtidigt på SVENSKA hihih det går faktist jättte bra, men på vissa ställen märker man att det lite konstig översättning xD

jaja nu ska jag tillbaka till läsandet
 
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0