Min Fredan den 13:de

  • Jag vaknade kl 7.35, av mig själv fattar inte hur det gick till
  • Men jag gick och la mig igen för så där tidigt kan man ju inte vakna när man FÅR sova längre.
  • Vaknade sen 2 timmar senare av mobilen (som jag hade ställt)
  • Sen gick jag upp och käka fruckost, 2 mackor med smällt ost.
  • Efter det gick jag ner till mitt rum igen och fixa mig
  • Och kl 10.45 ringde min mobil igen för att jag hade ställt den, för att jag skulle slipa stressa och springa till tåget, men det fungrade ju inte, jag var ju inte klar när mobilen ringde så jag fick stressa i alla fall (fast på ett annat ställe)
  • Jag kom ut klockan 10.51 och då kunde jag ändå lungt gå till tåget
  • Som gick kl 11.13 ( inte försenat asså =D )
  • Och på tåget skulle jag ladda min iPod men elsaken var ju trasig :(
  • Så jag satt och spelade på Mitt Nitendo DS istället =D
  • Tåger kom frm till E-tuna kl 11.42, allstå tidigare än vanligt.
  • Och på vägen till skolan möte jag Pelle man han sa inte Hej =( Bajskorven
  • När jag kom till skolan hade linda redan kommit, men ja kom nog inte så mycket försent.
  • När jag hade satt mig fick jag reda på att vi bara skulle ha lektion till lunch (asså ba en timme eller mindre) och det ända jag behövde göra var att skriva lite om nelly furtado. (jag kunde lika gärna varit hemma)
  • Men men jag fick ju lunch i alla fall, jag tog nudlar och massa sallad (som jag brukar göra) och jag satt med Caj Ula och Tingeling. =D
  • Efter lunchen gick jag och caj till Godisland (OBS vi hade våra storaotympliga väskor med datorn med oss)
  • Jag köpte Massor godis, och inne på godisland såg vi Thilda Jenny och Emma ( men sa inte hej... mohahah).
  • Efter det var klockan 13.22 och mitt tåg gick inte förns 14.09 så vi gicj hem till Caj.
  • Hemma hos Caj satt vi och moffa godis och så sen stund (sen var ju jag tvungen att gå till tåget.
  • Jag gick 13.55 från Caj till stationen och perong 4.
  • Och där möte jag INGEN!!
  •  Men sen kom först Matte, Perra och Corre och sen kom Jas och Zuza, och direkt efter den kom Thlida och Linda. =D
  •  Sen kom tåget, vi gick på,och satte oss, men vi fick inte platts alla tillsammans (förstås) men jag satt med Thilda och Linda.
  • Men vi var kvar i E-tuna i typ 10 min extra för att det var någon som hade blivit sjuk på tåget och vi var tvungna att vänta på ambulansen.
  • Men sen åkte tåget äntligen och vi var på väg hem XD Linda gick av i hälleforsnäs, (hon skulle till som pappa).
  • Och när vi kom till Flen gick jag och Jas Mathilda och Matilda av (som vanligt asså XD)
  • Jag ringde mamma och hon sa att hon va på Ica parkeringen, men hon kom oich hämtade mig vid PW.
  • När jag kom hem så städade jag mitt rum
  • Och efter det käkade jag resterna av min kebab som jag inte åt upp igår.
  • Och efter DET satt jag och snakade med mi MAMA. om allt och inget.
  • Vid tio i sex gick jag till tunneln och möte jasse där.
  • Och vid fem över kom Gulli och Wingan
  • Vi 4 gick till Coop och köpte chips 2 apelsiner munkar läsk och jordgubbar (och jag köpte en energidryck xD)
  • Sen gick vi hem till Jas och lämde det hon hade köpt.
  • Sen till Wingan för att hemta filmen vi skulle se på (twillight)
  • sen gick vi hem till mig.
  • Skärde apelsinen och hälde up drickan.
  • Sen satte vi oss och kollade på Filmen.
  • Snakade och hade mycskigt som vanligt under filmens gång.
  • När halva filmen hade gått var jasse tvungen att gå hem.
  • Vi vinkade av henne tog nåra djupa andetag och sedan fortsate vi kolla på filmen.
  • Vi lyckades på något sätt på Min Darin-affich i huvudet (så nu ligger den på glovet) när vi kollade på filmen.
  • Efter filmen visade jag dem min popart =) men så kollade vi runt lite på internet,
  • Sen var de tvungna att gå.
  • Jag följde med (klackan var då typ 22.30)
  • Vi gick följde gulli en bit den förjde jag Wingan en bit occå.
  • Och sen var jag ensam kvar,.. det var skärry, jag var jätte paranoid att det skulle komma någonoch våldta mig, för det var helt tomt överallt, ingen människa någonstans.
  • Så jag Ringde Wingan och gick och pratade med henne hela vägen hem. jag möte inte en enda människa
  • När jag kom hem var jag trungen att smyga för mamma hade gått och laggs sig.
  • Sen satte jag mig vid dator
  • Och nu sitter jag här.
  • Men snart ska jag gå och lägga mig ska ba skriva klart den här skiten XD 



    God Natt alla små söta Fisar <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0