Skrutt

SKIT det är ju faan inte myket som fungerar för mig just nu!! eller ja nu e det väl lite bätter, men inte mycket...

MEN min hörlurar har gått sönder :*( buhuuuu asså det fungarar men det är knapt... och typ alla mina sladar är glapp. >_<.

och så villl inte min hårdisk fungara på nerladdnings datorn, och på min Dator ville inte internet fungeraaaaaaaaaaa.

det var inget som fungerarde och jag blev så JÄVLA irriterad på allt och allaaaaaaaaaa :@
men jag tog en duch och började tänka på annat och slappnade av. och nu fungerar internet i alla fall och jag fick lånna ett USB-minne av min far <3 

men mina hörlurar e fortfarande sönder :( bajssssssssssss

Skit

men men puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0