Thailand <3

Ja det var ett tag sen jag kom hem från thailand :P men som vanligt är jag seeeg :P

Jag var asså i Khao Lak, Bang niang och Araya villas (som ligger nära Puhket)
Asså det var hur jävla undrebart som hält där :D alla människor och vädret och frukten var BÄST!!
Alla är så trevliga och ler hela tiden där, man är ständigt glad.
Vi bode i en Nice bungalow som låg ganska nära havet. och vi låg på stranden gamska mycket :P men vi var ute på lite utflykter occå, vi åkte longtail boat och snorklade sedan åkte vi till "paradise Beach" och så har vi varit och kollat på ett gummi-plantage James Bond island ett Tempel och en pål-by.  Och så har vi Varit och ridit elefanter :D det vat kul, elefanter är fantasiska djur :P  Stora även om det var asiatiska LIX.

Jag har lärt mig masse under den här resan :D Om thialands kultur och hur det är att åka i väg så långt. det har varit jätte intresant och KUL :D
men det västa är att de är jätte dåliga på engelska och de fattar inte min dialekt typ, och fattar inte dem. XD

Men jag bestämde mig för att efter gymnasiet eller så ska jag flytta dit och bo där i ett år eller nåt  :D heheh vi får väl se hur det blir med det.

ja juste det, det var hur jävla billigt som hällst där occå, ja köpte en keps som kanske skulle kosta 400-500 svenska kronor i sverige men där kosta den ba 300 Bat (60-75 svenska kronor) :D heheh det är cool. och den värkar ganska äkta.
sen köpte vi jätte mycket mer :P massa mat, vi köpte mat från en moppe (kyckling och stark sallad) det var så Jävla GOTT  
och frukten occå, jag tog varge dag en Wathermelon shake :D saknat
åååååhh
Thailand 2008
Saknar hela Thailand....

ne nu orkar jag inte skriva mer....
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0