Sommarstuga

Nu sitter på sommar stuga :( har precis gjort spanskan... det gick väl sådär, det var flera saker som jag inte hade tränat på :( men jag hoppas i alla fall jag får G.

Nu sja jag göra svenskan, svenskanovellen och brevet, typ. bajs. asså jag har typ skjutit upp det jätte mycket, men nu ska jag äntligen göra det!!! wohoo.

Sen vid tjugo i 4 blir det anställnings intervju, för den nya biträdande rekton, asså jag ska inte söka jobbet, jag ska typ sitta som jurry efter som att jag är med i elevrådet. :D det ska bli kul :D jag ska fråga: vad skulle du gör om du såg en elev som var upp tejpad på väggen?

HIHIHI
nu ska jag jobbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha asso frågan <3

2009-06-04 @ 13:50:35
URL: http://nylanderj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0