invaliden...

Jag har varit hemma från skolan idag för att jag ärt sjuk :(

när jag vaknade i morse kände jag inte så mycket, men senare när jag hade ätit fruckost och sminkat mig kände jag att jag hade ont överallt (träningsvärk), var helt slut, ont i halsen och hade den fröskylnings kännslan. Inte mysigt.
Så jag bestämde mig för att stanna hemma.

Jag la mig på soffan och sov... till 11 typ. Efter det mådde jag en aning bättre trodde jag... men det visasde sig att jag hade feber typ. Jag hade bara legat i sofan heldagen och kollat på tv och på Kenny Starfighter :D och druckit massa te och oboy :D
ja just det jag har spelat ett roligt och beroendefram kallade spel occå :D 

http://www.arcadetown.com/virus3/gameonline.asp som heter "Virus 3"

Roligt :D

Men det är sjukt jobbit att skriva asså... på grund av träningsverken. och typ lyfta på grejor, och på toa XD (asså att dra upp byxorna igen XD ) vilken jävla invalid men e.... HAHHAH

men jag har facktist inte så jätte ont i benen, ba lite i vaderna och ja... insidan av låren occå... på grund av ankarliften... jag har på fått blåmerken,,,, man kan nästan tro att jag råkat ut får nåt helt annat....


nä nu måste jag sluta skriva för det är för JOBBIGT!!

go natt, puss på er <3

skicka järna SMS eller ring och muntra upp mig lite granna :) det uppskattas :P
för jag stannar nog hemma i morrn occå.

kramis // your C

Kommentarer
Postat av: Sara H

Vad tränar du för något?:)



Svara med att kommentera min blogg



/ Sara

2009-03-12 @ 22:42:31
URL: http://Fettisbloggen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0