På dagis

Hej hej :P Nu sitter jag här i bilen på dagis-parkeringen i mellösa. pappa är inne och hämtar gabby,och jag sitter kvar i bilen med daton i knät och lyssnar på takida reason to cry. och sjunger....

Det är ju fredag som ni kanske redan vet xD så jag började soklan kl 11.50 idag tog 11.13 tåger till e-tuna, hade spanska. det är lite segt med spanska, för jag har typ glömt allt jag har lärt mig i 6-8an och lärde mig inget i 9an (för att jag inte orkade....) :( det är lite jobbit, men jag försöker ändå, och så var jag sjuk förra veckan så jag missa lite, men Linda min spanska lärare är så snäll :D så hon sköt upp glossorna till nästa vecka<3
(nu jag lyssnar jag på kent)
Sen på matrasten gick vi till godisland som vanligt igen xD men jag bestämde mig för att inte köpa så mycket, så jag handlade ba för 25 kronor, (till och med Anton handlade för mer :O )
vid 3 åkte jag hem igen till flen, och hade sälskap med Matilda H på tåget, som jag inte hade träffat sän i måndags (kom vi fram till) det känndes som länger xD.                                                        (oj jag hittade en chocklad bit under mellanslags tangenten xD) 

sen när jag kom till flen tog jag cykeln och cykla hem till mamma, och sendan satte jag mig utanför på altanen, med daton i knät och väntade på pappa....

ja och nu sitter jag här xD
(nu lyssnar jag på The Supremes med "You can't hurry love")

Ja som sagt nu är det ju fredag och det blir väl så ska det låta i kväll och tacos  (eftersom att jag är hemma hos pappa) (det var ännu mer choklad under mellanslags tangenten xD)
jag är riktigt sugen på det :D

nu kom pappa och gabby...
Hej svejs
C Ya // Ur C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0