NEW MOON

(från i förmiddags, glömmde klicka på publisera XD)
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
nu har vi (jag Caj och Josefine) beställt biljetter till new moon midnattsbioooooo, alltså bion börjar 21.30 och först får man se twilight sen blir det frågesport sen NEW MOON!!!
men det är i västerås och det kostar 200, men det skiter vi i!!! VI SKA PÅ MIDNATTSBION AV NEW MOON!!!!
JAg är happyface!!
just nu är det en gubbe utanför fönstert bakom mig XD och jag är på 4 våningen!!!!!! HAHAHAHHAHAH
skarry!
HAHAHAHAHHAH XD jag är bubbligt glad.

Kommentarer
Postat av: Josefine

det kommer bli BEAST! :D

2009-10-22 @ 09:10:16
URL: http://nylanderj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0