Grafiken?!!?!?!??

Hej hej :P
Varför är det inget bra på tv???
Klockan är ju ändu 8?? det brukar alltid vara minst 3 bra grejor... men inte på måndagar!! idioter!! XD
Är skit trött och typ irriterad på allt och ALLAAAAAAAAAAAA!!!
Och när jag satt och chattade med Emma nyss dog darton för en liten stund, och på grund av mitt humör trök jag lite granna på ALLA knappar på daton och BANG! skärmen ser ut så här:
Jag va Wooooot??? :O fatta nada
och det gick liksom inte att fixa XD eller jo, genom att bota om förstås XD
men var bara tvungen att scren printa inan
Idag kom mitt Ex av M3 som jag har fått för att jag resenserade min mobil på prisrunner :D hihi
Har typ massa tidningar att läsa just nu XD
jag tror jag blir hemma i morron occå :( så att jag blir riktigt frisk... bajs... vill till skolan!!! (:O !??!?!?!?!?)
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0