lunchrast??

Nu har vu haft lunch, det var ÄKLIGT!!!
Kommer bli skit hungrig sen... men då går jag ner till ica, för jag har min mors ica-kort som jag kan betala med!!! :D
vi har nyss haft lunch rast till 11.30  men micke var tvungen att gå så vi fick sitta kvar i klassrumet och jobba. men 11.33 kommer victor in och säger att vi har rast till 12.10 XD så nu har vi rast... John Bauer, Jag säger bara John Bauer... HAHAHA
men jag sitter kavr vid daton, för att jag ska fortsäta med omslagen... men min kreativitet är still gone...
BAJS
*lång tysstnad*
Ja just det, jag ska ju på audition idag, för nån musik teater sak XD Min kära vän Thilda hänger med som moraliskt stöd :D
She is Nice
Jag ska typ sjunga ironq : http://open.spotify.com/track/6FZD1GdnTdLIMcz6vitNSH
Den är bra, men jag är lite för snabb typ :/ got to fix that
puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0