Mitt ögonblick

Helloooo :D
Har just kollat på Idol :P och sitter och käkar muffins... MUMSSSSSSSS
Jappp på har man varit på audituon, det var kul, men nervöst. När jag satt och väntade utanför med Thilda (Den Snällaste EVER) var jag inte så jätte nervös, men sen när jag gick in, började mina ben att skaka... men jag bryde inge inte om det, och när jag började sjunga märkte jag att jag var hes, och sen när jag kom till refrängen, började min röstdarra sjukt mycket :( Men jag tror i alla fall att jag höll tonen XD
Jag vet inte om jag får någon roll, men det var en bra erfarenhet, och De tyckte det var bra att jag hade med mig noter. :D vi får hoppas på det bästa
Och jag vill bara säga ett STORT tack till Mathilda som väntade med mig :D sjukt snällt. <3
på adition
Jag hade numer 9 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0