sjukaste dagen ever

hej det var ett tag sen XD
åhh jag är så dålig på att blogga... men nu går jag i skolan igen så nu så ska det FAN bli lite bolgg XD
Asså dem här dagen har varit sjuk XD
det börjar med att Emma sov över här i natt så jag vaknade ju med henne XD haahha ha
Sen så fick jag Sitta på tåget i morrsen ( HAHha oki det har  jag ju fått gjort för det mästa, men just nu är det ju förjävligt för små tåg typ :( )
Men en av det sjukaste idag var att victor vart typ sjukt konstig och blev arg på oss (snälla söta) tomtar XD
han fick i alla fall damp, och lät oss ha typ rast i 40 min, och under den rasten såg jag en kille från Emmaboda som jag strulade med, stå och spela fosball utan för mitt klassrum XD jag viste visserligen att han gick där, men det var typ pinsammt... jag ba satt och as garva efteråt. och så visssade det sig att anton typ var bekant med honom!! HAHHAHAh fan asså! XD jag kan inte sluta skratta....
Japp och så är det ju wingan födelsedag idag så:
GRATTIS WINGAN!!!! <333


så när vi var ute på STAN (XD I FLEN) så såg vi (typ mötte vi) en vis kille som jag chattar med, (börjr på J) och jag fick panik och ba gick åt andra hållet XD och typ Wingan och gulli fatta typ inget... tyo och det vart jätte pinssamt,... men jag kan inte slutat skratta åt det XD... så jävla fail man kan va... HAHHAHAHAH
Dhammm!!
jag klara inte det h'är...
nu måste jag göra fucking MATTE :(
God nattt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0