Bloggbloggblogg... JAG SKA KOMMA IHÅG!!!!

ÅHH blog blogg blogg... jag har velat blogg, men jag har varken hunnit eller orkat XD

Men både i måndags och igår så jobbade jag hemmaifrån, jag måste väl säga att det gick sådär... kändes det som under dagen... men sedan på kvällen när jag tänkte till baka på vad jag hade gjort så hade jag faktist gjort ganska mycket. jag har även fått mycket nya idere och tid att ladda ner bruches och sådant som jag behöver :P

men i dag var jag facktist på jobbet, men det var svårt att komma dit XD
det började med att vi fastnade i snön på vägen dit, men som tur var va det typ nästan utanför vårat hus (vi har en backe precis framför huset). Men vi ringde pappa som kom och hjälpte oss loss, och skjusade oss till talaris. sen när vi kom dit var vi helt genom frusna, så vi skulle ta en kopp varm choklad... men jag hade glömt att tvätta ur min kopp i TORSDAGS, så dat var typ äklig gammal chokladpudding aktigt i min mugg... LAGOM MYSSIGT...
men jag överlevde typ..
men idag har jag inte kommit på någon layout, men jag har förbättrat de andra, och fixat och trixar med dem :P

ne nu måste jag gå och lägga mig och stänga av the sims som tror och låter inne på mitt rum XD och såklart läsa!!! :P det blev sveket BTW :p


Ja just det, jag har bästält lite gräjor från DFTBA.com :D skivor, caj ocå :P det blev typ 10 skivor för typ 1000 kronor :P hihi men det är ju balnd annat Alex Day och Chamelion Circut (kan inte stva)  och lite annat nerdfighter-stuff :D

ne god natt puss på er <3
DFTBA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0