det känns så tomt...

Hej hej, jag vet att jag är dålig...
men jag har varit så jävla trött på senaste tiden...

men det är i alla fall sista veckan på APUn, och det börjar dra sig mot att så fram en slutprodukt.
under veckorna har jag gjort typ 13 olika layouter och designer. men vi ska bara ha 4. så jag och min handledare gick igenom alla och kom fram till 5 och så får resten av redationen bästäma vilken som ska bort:P

MEN... det har hänt en bajs grej...
min dator... min älskade dator... har gått sönder :'(
jag är sjukt ledsen, känns som om det är en del av mig som försvunit :( jag kännr mig tom...
jag blev jätte rädd för att alla mina layouter lågg på hårdisken på D-disken

men som tur var kunde it-admin här på talaris ta ut hårdisten från daton lägga den i en annan och lägga in mina filer som jag behöver på ett USB. 

så nu sitter jag vid Louises dator, som har två skärmar som är super stora :D hihih


men  jag vill ändå ha min dator...

så när jag kommer tillbaka till skolan blir det av till danne direkt.

kram på er
DFTBA<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0