Jag <3 min katt

Såååå... Vad har jag gjort i dag då??
ja... var på talaris och det var inte alls lika svårt att ta sig dit idag som det var igår XD
men ja... idag har jag stuuit och förbättrat de gamla layouterna. och så på eftermiddagen kom de som håller i tidningen till mig och kolla hur det gick... och vi kom fram till att jag kanske ska göra FYRA olika layouter istället fötr bara en... en för sommar en för höst en för vinter och en för våren... :D och ja det känns faktist som en nice ide :P men vi får väl se. jag han inte riktigt börja med någon ny, men jag satt och barinstorma med mig själv och kom på många goda ider:P jag har kommit fram till att jag lättast får fram idere genom att rita/klada på ett papper förhand först... de flästa av layouterna är gjorda så typ XD
igår så hade jag lite ide torka så jag satt och redigerade lite bilder :P här är en på min söööta lilla katt sima <3
SIMBA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0