Ännu en dag

En ny dag på jobbet, och jag sitter fortfarande och skriver gjrjor till flens hemsida
---> Det jag har skrivit <---

Och det kommer mer X

Just ja, jag glömde skriva vart jag ska vara de tre resterande vekorna på praktiken, nämligen på Talaris (gamla De La Rue) oxå i Flen. där ska jag göra om derat intärna personal tidning. För det ser förjävlig ut XD ne mén de som gör den vanligt vis är ju inte mediamänniskor, de är helt vanliga människor... typ XD  Men så kommer jag och vill hjälpa dem :D jag har fundreat lite på en ny design... men jag har ju aldrig gjort en tidning (en snýgg tidning) helt själv. Men det kommer nog att gå bra... Hoppas jag >.<

om typ tre kvart (eller kanske en kvart) är det Lunch... mmm :D

Har så mycket jag vill skriva just nu, men jag vet inte vad XD jag återkommer :P





AAAAAAAAAAAAAAAAAAH ge mig en ipren... fick nyss sjuk mensvärk >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0