Biblan igen

Sitter på vid datorn i biblan igen, och är *trumvirrvel* Tröööööt XD

jag var på friskis och svettis igår, på medlejumpa. det var på kul men jobbigt ^^
jag är träningsvärk i axlarna och är helt slut i hela kroppen XD
men kanske ska gå dit igen idag, och då dra med mig Gulli :P 

jag ska käka på thai ida med mamma :D hihi mumsigt
så jag länktar till lunch.... ^^,

här kommer en liten bild som jag har gjort i PS elements 7.0 här på den här daton... den ligger kvar här på datorn så ALLA kan se XD

biblan

som ni kanske ser är det på en annan bloggare... (mins inte namnet XD) jag hittade ingen anna bild. ^^
men kan ju tro att jag försökt att göra en Na'vi, och jag vet att de inte har 3 ögon... men jag hade inte så mycket fantasi, så jag tog det första som kom upp i huvudet... + att jag lekte lite till... skulle ju testa alla funktioner

DFTBA ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0