Fredagen<3

Halloooo :P
äntilgen FREDAG!!! :D
har nyss varit hos marie (thildas mamma) och fått lite mer arbete till på tisdag och onsdag då alla andra här på jobbet är på konferens. (jag som trodde jag skulle få ledigt XD hahah ne då) 
jag fotade Marie oxå :P tog lite tid men vi lyckdes få en bra bild XD  sen om en timme skulle jag fota Mamma oxå, sen går vi hem :D Wohooo 

först var det meningen att jag Gulli och Wing skulle till k-hom och kolla på Avatar. Men den gick inte idag :( sen kom jag ihåg att jag skulle vara med min kussin och fira jul (trode först att det skulle vara i morgon... men nopp :P) men eftersom att jonas och marlene kommer i morgon så blir det lite svårt... kommer inte hinna. Så jag hoppas det blir julafton nästa helg :P hihih 

Ne nu ska jag typ jobba lite. :P


Så sjukt braaaaaaaaa


DFTBA<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0