ny dag på nytt jobb

Måndag, och första dagen på talaris är avklarad :P
som ni kanske märkte var jag ganska så nervös innan... men det gick ju bra :P jag överleved XD
när jag kom dit så fick jag först gå ner till resepionen och hämta en "blip-nyckel" och en namnlapp typ.
Sen så fick jag snacka med en av de som gör tidningen, efter det gick jag upp till min plts igen och fick se att jag hade fått ett litet bord :D
förmiddagen gick väldigt snabbt, jag började med att fixa någon slags logga till tidningen...men det var typ sjukt svårt för jag fick inte tillgång till internet :( och då kunde jag inte få insperation eller ladda ner fonter och bruches... det var BAJS.
Jag hade typ precis lugnat ner mig till lunchen med alla nya människor på avdelningen och så TYP... inte helt kanske...
men sen när vi kom ner i matsalen var det FULLT med nya människor och det var sjukt läskigt... jag hade matlåda med mig idag (rester från thai igår :D) jag kände mig inte riktigt hemma där typ ...
Och sen efter lunch gick vi upp igen och jag fortsate ned loggan... och vid 2 kom Hanna, vår lärare som har hand om APU och hälsade på. Jag hade ju inte riktigt hunnit "bosätta" mig ordentligt och knappt börjat, men det gick bra ändå XD
senare på eftermiddagen snackade jag med min handledare om att jag känner mig låst utan internet, efter lite om och men lyckades jag få en till bärbar dator som tillhör företaget, som det var internet på :D så jag får nu sitta med två datorer :P LYX XD
ne jag måste sova nu, öär sjukt trött efter friskis och svettis som jag var varit på ikväll, Danspass :P det var nice
MEn kram och DFTBA<3
loggaa??
ett förslag på logga typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0