Praktik

HEJ, JAG VET ATT JAG ÄR DÅÅÅÅLIG!!!!
Jag tänkte att jag skulle börja blogga mer när jag började skolan igen (alstå efter SOMMARLOVET) men det har jag ju inte riktigt gjort XD. men jag här tänkt på det många gånger när inte suttit vid daton XD
FAIL

men nu bloggar jag i alla fall XD (alltid jag att sitta och blogga om mitt bloggande ^^) *Failpuppi*

JA, jag har praktik just nu, och ska ha det i 5 veckor framåt. den här och nästa vecka ska jag vara på AU-center på flens komun... jag kunde inte hitta något bättre XD ne men det är ok, inte så jätte mycket media, inte än i alla fall. men det kommr säkert längre fram ^^ men jag har typ hjälp mamma med illustrator och så XD
men min "riktiga" uppgift hitils har varit att sortera i typ arkivet, först massa papper in, sen göra mappar till dem som inte fanns, sedan plocka ut dem som har slutat och lägga dem i avslutat mappen... och allt är sorterat i person nummer, så nu ser jag bara nummer XD
jag är på klar där, så jag får väll något nytt arbete när min Handledare kommer tillbaka, hon är på möte:P

jag driker typ massa tea just nu XD en kopp till frukost. en till morgon fika, en till eftermiddags fika, och en till på kvällen ^^

Ne nu ska jag gå och läsa Kissies blogg, troligt vis gaybloggen occå, och förstås någon skvaller blogg, för jag orkar inte läsa ALLA bloggar XD
puss på er
<3

en bild från mammas jobbdator XD

en liten söööööt bild från mammas jobbdator XD Kul jag har

DFTBA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0