Greenpeace

Hellooo
va nyss på Ica och köpte Marabou Digestive ^^ super gott och mycket nödvändigt när man sitter helt själv och pluggar...
jag har blivit utsälngd från tomtens klassrum... för att thor ville ha det.. hmm.. meeen jag har förflyttat mig till älvans grupprum itsället... det är myssigare typ XD

just nu håller jag på med Etos Logos Pathos... men jag har fatsnat på logos... BAJS

så här se min dag ut:
vid 12 ska jag ta tåget till katrineholm... i flen hoppar Ella på tåget och hon hänger med mig till dokton. sen ska vi typ vara där till efter 4 då pappa kommer och hämnar oss.
åker hem till pappa packar, tar moppen till mamma, lämnar moppen där, sedan tar jag mig till tågstation.
därifrån åker jag tillbaka till eskilstuna och till CAJ:D
och så leker jag med henne resten av dagen ^^ (och sover över) 
  
för i morgon är det skolavslutning :D jag sover över hos caj imorgon ocå ^^
sen på lördag så är det ju studenten i flen... men jag vet inte om jag hinner till utspringet... för vi måste köpa tapet och golv till mitt rum... men vi får väl se

ne NU MÅSTE JAG VERKILEGN SLUTA MED DE HÄR DUMHETERNA xD...
måste skriva om den här bilden nu!!!!!!!!!!!!!

blåå


DFTBA<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0