slutet av matte lektionwnjad

HEJ ;D
just nu har vi matte... men jag är typ färdig :D hih ijag fattar allt XD
vi har typ nyss lärt oss PQ-formen och jag fattar ^^ det känns så skönt!!
jag var tvungen att fira/trösta mig med en japp (ok 3 stycken XD)
nu kan jag fira... men förut innan rasten hade båda jag och min miniräknare Math ERROR! XD men det löste sig... ett vanlig litet slarv fel... XD

just nu sitter jag här och lyssnar på KENT. jag var ju på KENT koncert för en vecka sedan :D det var nice.
jag var med min kusin emma, och vi sov på lyxigt hotel och var ute och shoppade massor dagen efter... men skoja inte att jag hade ONT i fötterna... typ hela tiden. och sedan när vi kom hem sen igen i lördags så fick jag typ krypa runt. XD

ja just det jag var ju på svennemiddag i lördags ocå... som ni kanske förstog av Anthons gästblogginlägg XD eller inte XD

i morgon är det fredag :D hihi nice
jag gulli och ella ska ha tjej middag, med choklad fondye och mys :D
jag längtar :D
ne nu ska vi sluta hihi XD
DFTBA <3

Kommentarer
Postat av: mathilda

uppdatera :D

2010-03-15 @ 09:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0