ehh...

HEJ
idag skulle man kunna tro att det är en fin dag... men nej
typ inte många här runt bordet är på toppen humör...
Jag vill ba sova... är så hilma jävla trött...

just nu skulle vara ett sånt dänt super bra tillfälle att få ett gulligt sms från en speciell person... ett sådant sms som skulle kunna göra en glad för rästen av dagen...

men så klart kommer det inte något sådant sms...
så klart är min mobil helt tyst.

det är i alla fall kristi himmelfärsdsdagen (sjukt konstigt ord och jag bryr mig inte om det är felstavat särskrivet eller va fan som hälst... bryr mig inte ens om det är rätt..) och vi är lediga. så idag blir typ någon slags "fredag" men det kännes inte som det -.-

åååhh kan någon döda mig eller??

DFTBA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0