BIL

Hello
Har mediapruduktion. vi har blivit indelade i grupper (borden) som har fått varsit årtal. Vi fick 2000... lättast men ändå svårast XD.
jag har feeeeeeeeeetta mensverken!!! dör! XD
jag kärde bil till skolan idag ^^ fett kul. sen när vi slutar idag ska vi crusa runt i eskilstuna XD en stund XD jag kommer få motorstop hela tiden XD men det blir kul XD
hoppas jag inte blir för mobbad XD
ne nu orkar jag inte mer... slutar snart XD
kram
Dagens film tips:
så belv jag bisexuell av mitt kaffe

har inte sett men ska!!! ^^

DFTBA

Kommentarer
Postat av: Josefine

HAHAHHA man måste ju se! : O

TRE VARV I RONDELLEN!

2010-09-09 @ 13:51:46
URL: http://nylanderj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0