SKÄRRY NATT I FLEN

Hallooo i natten...

jag var nyss ute och följde ella och gulli hem... och när ella och jag skulle säga hej då, stannade en bil brevid oss och fråga vart den närmaste polisstationen var...
sen sa han att han hade misshandlat sin mamma och han inte riktigt viste vad han skulle göra... jag kopplade inte direkt va han sa så jag ba: ne det var ju inte bra...
han ba: min pappa är ocå efter mig... ja vet inte vad jag ska göra...
och vi ba stog där helt tysta... och sen hoppa en annan snubbe ur bilen... och han som hade misshadlat sprang efter... och bilen åkte och efter dem... någon av dem skrek.. och det var fett läskigt >.<

Efter det skyndade jag ella oss iväg. cyklade för livet hem... jag fattade först inte i början... men på vägen hem blev jag värsta paranoid -.- ursh
och nu är jag alldeles anfådd... uch hoppas jag inte får mardrömmar...

ne god natt var bara tvungen att få blogga av mig lite
DFTBA<3


Kommentarer
Postat av: Josefine

OMG. scary : O

2010-05-24 @ 23:35:44
URL: http://nylanderj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0