Forsken World

Heej

klockan är 04.00 och jag och jerry sitter uppe och spelar "Forsaken World"... som va har spelat sen 13...
jag känner att jag börjar bli lite skadad... och trött, för jag tog en paus med att kolla facebook och bland annat kissies blogg.. jag vet det är hemst... men det är ju därför man läser xD... rubriken och kollar på bilderna hahaha!!!
men i alla fall, så sitter jerry brevid mig och har inte tagit paus. Och helt plötsligt försöker jag öppna min "bag" på kissies blogg.. xD vilket (pretty obviesly) inte gick så bra xD hahah

jag är sukt trött och har försökt få jerry att fatta att vi borde gå och lägga oss i typ 2 timmar nu... xD FAIL

jag börjar ocå få jävligt ont i rumpan xD

ja just det jag borde kanske förklara vad "forsaken world" är får något... det är ett online spel, med "quests", "mounts", "skills" och "levels"... som "wow" kanske... MEN MYCKET ROLIGAR :D

jag är vampyr ^^ så klart :D 
och på level 25 :D




Aema 




det är faktist fett kul (vid vissa till fällen xD)
och det är sjukt bra att jag har jerry med mig ^^

puss puss
DFTBA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0