Elefant <3

Nu har jag duchat.. och redigerat lite blier xD

duchen är det ställe där jag tänker bäst... om det är något som bekymrar mig, går och och tar en duch, och efteråt har jag oftast en dle eller mer av problemet löst :D
ibland önskar jag till och med att jag kunde blogga från duchen för jag kommer på nåt jag ska skriva ocg sen är jag kommer ut där ifrån glömer jag bort det :/ 
HEJ JAG HAR MINNE SOM EN GULDFISK!!!

När jag kom ut ur duchen kom jag på att jag skulle fota mitt fina halsband som jag köpte i Thailand när vi var och red på elefanter :D jag saknar Thai <3

mitt elefanthalsband <3 köpt i Thailand

Det föreställer BTW en elefant XD gjort i sten.

men nu ska jag sova <3 go natt på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0