nisseee

sådär :D nu är jag typ klar med städningen :D

det blev jätte fint i mitt skåp, alla kläder i fina små högar sorterat efter sort och hur mycket jag andvänder det XD

och alla mina kläninngar och tjocktröjor är inhängda och sorterade i garderoben :D mycket vackert XD

Det blev en jävla massa kläder som jag ska göra mig av med... så om det är någon som behöver lite kläder är det bara att komma och kolla igen högen. Gratis :D heheh

 

jag har bestämt mig för att sy om lite kläder oxå :P om jag orkar och har tid XD (för jag har sååååå jväla mycket för mig >.< eller inteeee) hahah

 

nu måste jag bara julpynta ocå XD julstjärna i fönstren, och lite julpynt lite här och där ^^

 

jag känner mig som en riktigt liten tomtenisse

ne nu ska jag väl ta och äta nåt litet... för är sjukt hungrig XD

DFTBA<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0