mmmm

Shooo

jag överlevde skolan XD

Fast jag somnade faktist XD

 

och nu har jag varit på rep oxå :P

nu sitter jag på golvet i mitt rum och käkar godis XD jag gjorde en packt med mig sjävl att jag bara får köpa godis 3 dagar i veckan... typ fredag lördag och söndag... men jag får fortfarande käka godis varge dag (än så länge), jag får käka det jag har kvar XD... men inte köpa något nytt XD...

jag vet det är inte alls bra >.< men jag kan inte hjälpa det i den här kyllan >.< och så känns det dåligt att slänga godis, så det är lika bra att äta upp det XD

 

ne men jag ska sluta med det här snart... men man måste ju börja någonstans... så jag börjar med att jag inte får köpa XD

 

gooo

 

diiii

 

ssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0