Vilse i drömmarnas värld

shooo

jag är ledig idag typ. så jag har fått sova hur länge jag vill... det betyder att jag drömmer skit mycket...

och kännslan av min dörm i natt/morse har hängt kvar hela dagen, och jag kommer ihåg nya grejor hela tiden. XD

Men jag dörmde att jag var tillsammans med en kille... och den killen är en blandning av de tre nördigaste/töntigaste, jag känner... och det betyder inte att jag inte tycker om dem. Det är raka motsatsen, jag tycker dessa killar är fett trevliga... men kanske inte som pojkvänner... eller...

Jag har alltid tyckt att nördar är sjukt coola, och vissa nördar kan vara riktigt sexigt (knowledge is sexii).

meeeen ja, jag vet inte riktigt hur jag ska tolka mitt undermedvetna... försöker min hjärna säga något till mig... eller spelar den bara mig ett sprat? XD

och nu när jag tänker efter är inte det här den första gången... XD OMG...

DFTBA<3

 


Kommentarer
Postat av: Josefine

haha whaaat? nu vill jag veta vilka det är juee! xD

2010-11-15 @ 22:07:45
URL: http://nylanderj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0