Ge mig en bil!

Shooo
jag är på jakt efter en biiiil!!!
den ska vara liten, bensin snål, inte vara äldre än mig, och inte vara mörkgrön... det är typ mina första krav XD
jag skulle ju villja att den bilen var liten men sjukt rymlig inuti (TARDIS XD) och fem dörrars. vara typ 00 och uppåt... ha CDspelare (eller det är ju facktist ett måste!!!) vara i någon snygg fräg, som... blå eller silver eller svart... inte grööön >.< den behöver inte häller vara röd.. det skär sig med allt rosa XD

men asså mina krav ändrar sig hela tiden.. XD jag kan typ komprimisa fett mycket XD förutom  inte GRÖÖÖÖÖN... där går min gränns. XD
det finns typ SKIT mycket bilar som är små och gröna... därför vill jag itne ha en sådan XD

har hittat endel som jag vill ha typ... en röd... mins inte märket XD men hon svarade inte i telefonen när vi ringde... >.< och en Audi.... men den var såld -.-

så nu är jag på jakt igen XD jag vill och behöver verkligen ha den bil!!! nu har jag ju ändå haft mitt körkort i över en månad (i fredags)

ja just det det är BTW bara 8 månader kvar till STUDENTEN!!!


Men asså det är lugnt... jag kan nörja mig med en Audi r8 om det är någon som vill sälja en för 20 000 ^^

DFTBA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0