More too love!!

Jag är inte tjock!!
Jag är bara lite liter mer att älska!!

:D
<3
hihi ^^,

ikväll blir det krogen i Kartineholm :) kul!!!
det blir Ellas och Gullis första gång på krogen, och det är klart jag måste vara med då!!! jag som är en erfaren partytjej!! har ju till och med blivit halft utkasstad från krogen HAHAH XD
Det kommer säkert bli SUPER!!!
Selin, Erika och nära fler från K-holm ska ocå med :D
JAG ÄR FETT PEPP!!!
Jag sitter och poppar panic at the disco just nu :D gulli och ella borde vara här vilken minut som hällst... det är faktist 20 min sena >.<

tänke gå ut i eskilstuna först... typ... för kungarna av tynesand kommer till harrys och anton och josefin och thilda &co ska gå dit... men eftersom att jag hade lovat ella... och det är deras första gång måste jag ju hänga med dem :D och jag vill festa med selin och erika igen :D
DFTBA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0