Silvertejp<3

Jag har laga mitt hjärta med silvertejp!

Det fungerar ganska bra fakitst.
Jag slog några varv runt hjärtat, och försökte få den hel igen.
Problemet är att det är ju ändå bara silvertejp...
Är man inte försiktig ramlar tejpen bort.
Och det gör fortfaraden lite ont då och då.

Men tejpen hjälper mig att klara mig genom dagarna.
Den håller jobbiga drömmar borta.
Och tillåter mig att lyssna romantiska låtar.
Dok när det slår för hårt, måste jag sätta dit lite extra tejp.

Dessvärre vet jag inte riktigt hur ett silvertejpat-hjärta fungerar med alkohol...
Visst alkohol är ju bedövande...
Men för mycket vetska kan göra få limet på tejpen att försvinna.

Det är ju ändå bara en preliminär lösning.
Det är inte lätt att bära runt på ett brustet hjärta.
Lätt att tappa bort delar,
tappa bort sig själv
Så bättre ett silvertejpad-härta, än inget alls...





DFTBA<3


Yes I Am WONDERFUL, LOVELY, GREAT, GLORIOUS, GORGEOUS, MAGNIFICENT, PERFECT, MARVELOUS, DELIGHTFUL...
And You are too!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0