AHHHHHHHHHHH >.<

ÅH bajskorv klass...
åhh vilken underbar måndags morgon det är... NOT!!!
>.<
dagen börjar med att vi har klassråd. och jag är ordförande XD vilket skämt... -.-
orkar fan inte med min klass.

och nu när jag vill sätta mig vid daton och göma mig i musikens värld så är håller mina hörlurar på att lägg av -.- vänster hötrlur brusar fett mycket >.< och jag som inte har några pengar så kan inte köpa nya -.- åhh jag vill ba åka hem och sova!!!!!!!!!!!!!

HATAR måndagar... på förmiggdagen har vi typ klassråd/mentorstid/stuga och då ska man leta praktik plats... KUL... -.- inte alls på humör... BAJS! inte på humör att gör något. eller jo sova...

borde skriva av matte antekningar från förra veckan... ORKA XD
DFTBA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0