Astma??

jag e lite nervös för i morron ska jag till nyköping och kolla lungorna.  dom ska se om jag har astma. för jag har hostat varge dag sen 24 juli 2007. först trode dom att det va luststrupkatar och jag fick peneselin, men det hjälpte inte så jag gick till baka och då va det en annan docktor som va mycket dåligre...  han sa att det kankse var astma så jag fick en inhalator och så skule jag få en tid på astma prov sakimoj. i början hosta jag med slem sen vart det tort och jag hosta så mycket att jag tapa andan (därför tror dom att det är astma och för att mamma har det occå ) och nu så hostar jag bara nån gång om dan. typ när jag blir utmattd. jag börjar alltid att hosta när jag går upp från lill prinsen .alltid. men jag har liksom vant mig. jag har ju hostat i typ 20 veckor så det e typ 4 månader. det är 2 sommar lov. jag blev sjuk en och en halv vecka efter skolan sluta, och jag fick inte bada för jag var sjuk (?). när vi va i falkenberg fick jag inte bada i havet ( men jag gjode det ändå, fast jag tapade andan och allt :) heheh). Hallååå man kan inte vara vid havet på sommaren utan att bada (fast ja, det var ju inte värdens bästa väder). men vadå, jag har aldrig tur när jag är där :/ sist hade jag mens och va svungen att ha tampong :S jag gillar inte det. jag e inte bra på det så jag fick ont och fick äta ipren, och den här gången hostade jag och det va bajs väder, hahah tältet blev översvämat heheh men jag klaga inte för det för jag har varit ute och paddlat. behöver jag säga mer ?? 
jajaj tillbaka till "astman" dokton sa att det kanske är tillfälig astma. men börde inte den ha gått över nu ??  liksom ?!?!?  jag vill inte att det ska vara astma :( för jag blir så jävla skakis av medisnen och jag kankse inte får ha kavr djuren! ne jagt kan inte va alergisk mot Simba lr Stitch:( dom e ju ba för söta, ne så för det inte va. det måste va typ dam och ansträgning, men om det inte är astma vad e det då ?? :/ vi får väl er i morron :) och jag får sovmorron :) och slipper skolan occå , men nån in mi klasse får typ meila lr nåt sånt och berääta vad som jag har missat typ :) det vore jätte snällt :)  

a ja see ya
image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0