kedjebrev

hahah fick nys ett kedjebrv.  du har nog occå fått ett sådant kedjebrev det är ett test. och i början står det så här:

> Detta är en test som kan få dina önskningar att slå in.
> >
> >
> >
> >En kul grej.
> >
> >
> >
> >När jag skrivit färdigt detta mail ringde telefonen.



hahahah ofta telefonen rigende när personsn som har skivit det var färdig,och den viste det occå :O  för man kan ju inte ha skrivit klart det om lägger till nåt mer på mailet eter att det ringt. jag såger ba fejk från aldra första början

sen lite längre ner :

> >OK, jag fastnar för tricket. Vad har jag att förlora?

och i slutet

> >
> >Hursom helst. Om du inte skickar detta brev till andra
> >
> >personer kommer du att drabbas av olycka i åratal.

men hallåååå !!`?!?!??!    om det inte är så att man inte skikar förlorar man ju sin lycka i åratal och om man skickar så förlorar man tid med att skicka i väg nåt dåligt kedjebrev som inte änna funkar. 


asså förlåt men det är nåt konskigt med mig för jag kan inte skriva just  idag :/ heheh

oki det går sämre än vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0