lördag

idag har jag bara varit hemma och kollat på tv :)
vakna kl 12 och då hade mamma och thomas redan åkt till e-tuna så jag va ensam hemma :D skönt. lungn och ro 
satte mig vi tv derekt, satt och zappade. men det ända som va kul va musikkalnlerna. det var en lista på vh1, de 50 dåligaste videos, det va kul och se. på tredje plats kom aqua med dr jons, på andra plats kom nån låt me rednext och på första plats kom *famfar*  låten Blue men jag kommer inte i håg vem som har gjort den :/ men låten är ändå jätte bra :) men jag tycker nog att dom dåligaste va runt 15 till 10. heheh

sen runt 6 tiden kom mamma och thomas hem, då va dt inte så lungt längre. så jag satte mig vi daton i typ 2 seckunder för mamma ville att jag skulle hjälpa till med tsasikin som jag burkar. och då satt jag där i vårat nya kök och umgiks med dom lite occå :) heheh och drak is vatten, för vi har en is-sakimoj på frys-dörren :) heheh så man måste ju använda den :) mm

det e väl det som har hänt den här dagen :/ typ

ja just det jag har ju inte haft nån veckans ord/mening på länge så här kommer det:

veckans ord/mening: mördeg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0