ord och bild

sitter i skolan och har ord och bild. men jag gör inget som jag ska :) heheh orkar inte, men det ska vara klart v 36 typ. så jag måste igentligen jobba för att hinna. men jag kankse kan göra det hemma för där har jag alla bilder jag måste ha.

för er som inte vet så ska jag göra en tidning :) asså vi har ju ett projet med makt, (vad är makt??). och jag ska göra en tidning. inte för att en tidnig har makt. jag ska skriva om makt i min tidning. jag har meiljat masser känndisar och frågat vad makt är för dom och hur mycket makt dom tycker att dom har typ.  det e ba marit bergman som har svarat. men det räker typ :) sen ska jag ha masse andra saker i tidningen occå :)

här e omslaget ( inte färdigt än)
image7

hah ta tycks :)


men asså jag behöver fortfarande människor som e villiga att va me i tidningen, (på bilda asså)

den här tidninegn koller att innehålla mycket bilder för att jag gillar biler och en bild säger ju som sagt mer än tusen ord :) hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0