Ord och bild

sittar i data salen och e döds trööööööööööööött jag ska gör min tidning men jag orkat inte. men det ska vara klart den 14 november så det kommer bli lite stress om jag inte jobbar nu typ :/ just nu håller jag på med kan man se det på kläderna artiken. mend ete gjobit och jag behöver insteration. KAN NÅN GE MEN EN UNGDOMS TIDNING ????

jag hade spanksa prov innan. typ tröööööt så jag somna en liten stund. man jag hoppas det gick bra ändå.

åå jag måste skriva masse känner jag just nu asså till tidnigen och till den liten presentation till tidningen.
men jag har i alla falla gjort 2 reklam bilder så det ser lite profitionelt ut om man har reklam typ :) för om man kolla i elle e det mäst reklam ju.
 här e mina 2 reklamer:

image8

kontakta SU för mer info
image9

www.dinscooter.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0