Får jag lov att bjuda på en promlemmuffin?

Hej, jag tänkte att jag skulle baka muffins... för 1: jag har inget att göra. Och 2: jag köpte en muffinsbok på bokrean :D


Jag var och käkade lunch med min mamma på Thai :D (min pappa var occå där, med sina jobbvänner då XD flen är för litet) och när jag ändå var inne i "stan" ( xD ) så gick jag och köpte muffinsformar.

nu när jag kom hem igen och ska börja välja vilken muffins jag ska göra så stöter jag på ett tsort problem (!)....
VAD ÄR DET FÖR JÄVLA INGRIDIENSER MAN SKA HA!?!?!?
asså offta man ska ha yourgut (jag kan inte änns stava det xD) i. och hur i hela frinde ska jag kunna få tag i lavendelsocker eller Muscovadosocker?? va är det ?? och så är det masser andra jobbiga skaer som jag inte har hemma... typ :( jag tänkte göra honungsmuffins... men ingen honung :( jag täkte göra after-eightmuffins... men ingen after-eight :(     OVS!!!! jag tor inte att jag kan göra något av de här resepten gör det är säkert alltid nåt som saknas :( bajs BOK'

inte konstigt att den bara kostade 39:- (ordinarie pris = 149:- skandal rån SKIT BOK)

nä det får bli nåt annat...
men frågan är VAD??


jag återkommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0