PIPES

Hej det var ett tag sen... sorry. men jag har inte orkar elle kunnat. för min dator har blivit DUM :( den stänger av sig lite då och då, och har har inte änns hunnit tänka blogg så har den stänt av sig :( men nu värkar den vara lite snäll mot mig :P heheh men ja, jag har varit tvungen att GHOSTA min dator igen 3 gånegn!!! :/ så jag har börjat om från början igen och laddat ner allt jag ska ha, typ spotify, objektdock och googel desktop mm så nu är den nästan som valiigt igen... men när hag sätt i lördags och letade efter Gadgets till google saken, hittade jag ett spuerkul spel :D PIPES...
oki det kanske bra är jag som tycker att det är kul, för jag är ju lite anorlunda, jag gillar spel som man måste tänka i, och det frå inte vara får stressande häller, spel som är lätta och man får ha hur lång tid på sig som hällst :D som man tävlar mot sig själv :D heheh

så här ser spelet ut :
kul spel

när man har vunnit ;D

heheheh och kolla tiden 49, mitt bästa hittlils tror jag :P det brukar annars ligga runt 100 xD

ja just det jag har inte berättat vad det går ut på och hur det fungerar
jo. det är meningen att man ska sätta ihopp alla rör till ett stort, och i början är det bara en bit som är gul och rästen är lila, men när man koplar ihop de lila till det gula blir de occå gula... och för att koppla ihopp dem så klickar man på rören så att det vrider på sig.. det är skit lätt att lärar sig, inget hjävla skit med 20 miljoner olika knapar att trycka på eller att man måste stressa får att klara det... det är ett prefekt cesar spel :D

heheh men ha dert gött nu ska jag fixa mig för om en halvtimme kommer pappa med lunch sen ska han skjusa mig till mamma sen ´tar jag 3 tåget till "den stor staden" xD och jag och caj ska kolla på KENNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY :D

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0