Tönten är här

nu sitter jag här i rosa strumpbyxor, grön tröja och hår lika ruffsigt som en trollunge, och kollar på söndagsparty...
Jag kan inte förstå att jag har varit i sthlm idag på Idol!! det har vatir en så långa dag idag. och jag komemr vara så jävla trött i morron!!!!!!!!!!! hehe

Det har uppståt ett missfötstånd, jag var bara hos förjuryn, den juryn som bestämer vilka som går vidare till TV juryn, jag var allstå inte med på tv...

för står ni??

ja just det jag måste KLänka min kära vän Wing Yi som var sjukt snäll och hängde med som stöd igår på Idol, och som har gjort en ny blogg:

www.Ymeee.blogspot.com 

men nu är jag trött, go natt
puss på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0